Monday, January 9, 2012

bukan pasal parut kelapa @ kukoq nyioq


parut
buruk kan..
kau suka?
mesti lah tak kan?
kenapa?
pasal nampak buruk?
pasal takut jatuh saham?

hari tu aku jatuh basikal
kening pecah
spek pecah
nasib kepala je tak join pecah sekali
dan sekarang banyak gile parut kat tangan
nasib baik parut kat kening tak nampak
nasib baik lah aku nih jantan
tak lah rasa part jatuh saham
tak lah rasa part nampak buruk

takpe lah,kalau nak hilangkan parut tuh
sekarangkan dah banyak krim
beli lah

Tapi...kalau parutnya di hati? 
aku rela biarkan
untuk pengajaran
untuk diri sendiri

parut itu lebih elok dibiarkan



"bones may heal,but scars tells stories"

15 comments:

  1. jangan sampai parut lama terluka kembali.. =)

    ReplyDelete
  2. parut di lahati tutupi dengan senyuman palsu.

    ReplyDelete
  3. @syafiqakarim: haha..xde tutup2 lah,biar je.. ok pe? boleh cerita kat anak cucu

    ReplyDelete
  4. alahai.. parut dah sembuh, tp tetap ada kesannya

    ReplyDelete
  5. @Azham Vosovic : otai..kena lah ada parut

    ReplyDelete
  6. @hamzah ian : No parut No gain dude~

    ReplyDelete
  7. lau lelaki ade parut nmpk macho la. eh? hahahha

    ok parut dihati.. kita je yg thu~mmg xleh hilng..

    ReplyDelete
  8. memang tak suka parut ! kalo perempuan memang ngeriii la bab parut2 . heehhehhe :)

    ReplyDelete
  9. memang tak suka parut ! kalo perempuan memang ngeriii la bab parut2 . heehhehhe :)

    ReplyDelete
  10. @El-janna : takpe la..bagus ape?

    ReplyDelete
  11. @BENA : hahaha,dah agak dah pun :D

    ReplyDelete
  12. ummmm pakailah mederma..kahkah

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...