Saturday, March 16, 2013

Been feeling pretty bitter these days



Duduk sorang-sorang, 
Ditiup angin sejuk permulaan musim bunga,
Monyet hitam ini peneman dikala ini,
Kenang cerita lama,
Fikir masa depan.. bimbang.

Lambatnya musim panas.

13 comments:

  1. kan?nak balik malaysia.balik malaysia tak summer nanti?

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah.. balik.tak sabar nak balik jugak ni.

      Delete
  2. Kat malaysia ada musim hujan dan musim panas jer..hayati musim tu selagi ada di sana..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.hujan batu di negeri orang, hujan emas di negeri sendiri.. rindu tanah air seyh

      Delete
  3. Yong kat jepun ek? sesungguhnya daku ini sangaaaaaatlah teringinnye nak menjejakkan kaki ke bumi jepun ittewwwww =P

    ReplyDelete
    Replies
    1. tahu je... tgok name pun dah tahu. naseb baik anamizu, kalau hanamizu..dah jd hingus. haha

      Delete
    2. "hanamizu" maksudnye hingus ek ? haha sipbaik la takde H =P

      Delete
  4. kot lah malaysia ni nak turun snow kan.....:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.. kalau lah turun,mmg x jln2 oversea da lah malaysian kita.

      Delete
  5. ringkas tapi aku suka... ya. aku suka.

    ReplyDelete
  6. kat mn ni..?? bkn skrg dah panas ke..?? hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat jepun.. skrg tgh suam2 suku, baru lps winter..nak masuk musim bunga.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...