Tuesday, November 4, 2014

Rindu kau

Haish, setelah sekian lamanya..

Salam readers. Sorry lama menyepi. Tak lupa blog dan tak lupa sahabat2 blogger sekalian. Love you all. Cuma sekarang,masa terlalu semput untuk aku nak berblogging. Apa tah lg nk blog walking. Aku pun tak sure uolls masih ber blogging ke tidok. Aku harap korang teruskan post entri2 bernas. Blog ni bkn stkt tmpt untuk luahkan perasaan, jual barang, tapi jadikan satu medium untuk sebarkan ilmu. Tak rugi. Dan itu sebab aku jd blogger. Adious. I miss blogging :(

3 comments:

  1. Masa kau hilang..aku dah tamatkan zaman bujang aku.haha.

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah.. aku jugak yg masih menghitung hari. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yong..just receive your message. Im gonna give you the most annoying comment in intagram.

      "Visity my IG @dh_agi"

      Hahhaha

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...