Monday, February 25, 2013

complicated

   Pernah kau rasa hidup kau susah? Susah dari segi segala.. makan susah, kerja susah, cinta susah, keluarga susah dan macam-macam lagi. Ya, aku pasti kau pernah rasa. Tapi jangan khuatir, apa yang kau rasa itu mungkin tak sampai secubit pun kesusahan yang orang lain hadap. Jangan berhenti berharap pada Dia. Dia tak sombong, tapi Dia Maha segala2. Mungkin kita ini terlalu alpa,terlalu manja, terlalu mengada- ngada... jadi Dia turunkan ujian untuk kita sedar apa itu erti bersyukur, dan apa itu erti berusaha.

good luck semua.

8 comments:

  1. bagus sangat bt entri ni..huhu.. bagi semangat nak hadapi 1st day kerja harini.. huhu

    ReplyDelete
  2. terima kasih...

    alhamdulilah. :)

    ReplyDelete
  3. time senang jgn lupa time susah pulak

    ReplyDelete
  4. Yang Dezee percaya DIA turunkan kesenangan tu jugak untuk menguji kita..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup... ujian tu x semestinya dalam bentuk kesusahan saja. dalam senang, dalam tawa pun sbnrnya ujian, nak tengok kita ni lupakan Dia ke tidak bila senang.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...