Wednesday, February 6, 2013

KFC Golden Wrap Chicken , nak?


 Aku tak rasa lagi...tp kalau tengok review para blogger,semua duk sumpah seranah. Hahaha.. laaa... yang tak pakai otak sangat tu kenapa malaysian sekalian. Memang la gambar iklan tu die akan buat ayam tu nampak lagi besor kaw-kaw dari roti bun, air revive tu. Hape kau ingat kfc nak bagi kau ayam turkey? Aku rasa mana-mana fastfood punye iklan pun macam ni. So, kalau nak makan fastfood tu...xyah le demand. Faham-faham sendiri je. Ini makan mcd punye nugget pun nak komplen.. kecik..mahal katenye. Next week pergi, beli lagi. ceh, go die.

  Benda tu memang mahal, dan tak berbaloi. Tak menyihatkan pulak tu. Kau sumpah seranah pun, tak pergi mana jugak. Yang terbukak nya kebodohan diri sendiri je... ikhlas dari saya, yong.

2 comments:

  1. Ala yong..sama macam iklan udang goreng KFC tu jugak la..patutnya dah belajar dah dari kesilapan lepas pun.hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..nak wat macam mana. Demand lebih sokmo.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...