Monday, November 11, 2013

gelap


Dunia semakin gelap.
Aku kata , aku sempat siap ni.
Sebelum bulan datang, aku sempat balik.
Tapi celaka tak siapa yang tahu.

Bila bulan dah mengetuk pintu.
Baru aku sedar.
Aku tersilap buat sesuatu.
Ada celaka tengah hari tadi.

Dunia semakin gelap.
Aku masih terpaksa disini.
ulang balik langkah sama,baiki celaka tadi.
Beratnya kepala jangan ditanya.

Kenapa sekarang , bukan tengah hari tadi?
Fuck.
Rungut aku dalam hati.
Haih.Dugaan.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

okey la tu.
Ada masa lagi kan?
Sekarang sedar, better dari esok baru sedar.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Terima kasih ingatkan aku.
Aku lupa, aku kena sabar.

dan untuk kau, kau,kau di sana.
keep your chin up.
keep a positive attitude.
smile.





6 comments:

  1. ko silap buat apa ni yong?
    aku doakan tugas2 ko selesai dgn sempurna ya
    walaupun aku tak tahu hujung pangkal..

    ReplyDelete
  2. Ah.. pernah hadap hal mcm tu. Nak marah diri sendiri..mmg sakit hati sendiri.
    Ya. Itu dugaan.. ya. Positif saja ubatnya.. walau kesan kesilapan memang membebankan... sabar..sabar.. yong..

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu la.. kena positifkan diri macam-macam mana pun

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...