Wednesday, June 20, 2012

YOU'RE UP TO YOUR SAME OLD TRICKS AGAIN, DUDE.

 Salam readers.. haha.No love-love for today.. Oh tuhan..apakah dugaan aku jmpa makhluk homosapiens seperti ini? Cis.. Sungguh aku rasa mahu belasah kau.Walaupun pada realitinya kau tua dari aku. Sampai bila nak berubah?  Haih.. mengeluh panjang bila aku tengok kau buat perkara sama lagi dan lagi.. Macam parasit.

 Kenapa parasit? Kau buat perbuatan yg terkutuk...then sekelompok kawan-kawan yg baik dengan kau tahu.. then kau lari tinggalkan mereka. Then cari kelompok yg lain pula.. bagi mknn,bg pnjm wang beribu2.. and then bila kelompok baru pulak tahu cerita yg sama..kau cari newbies2 yg innocent plak dah.. wow. Bijak strategi kau. Nak rasa marah tu ade..Tapi aku rase kesian pada org-org yg ditinggalkan..Seolah-olah,mereka pulak yg melakukan kesilapan. Tapi bila aku dengar nasihat para senior yg lain.. Aku lagi kesian kan kau, wahai senior paparazit.

"Biarlah die,dah lame takde kawan...biarlah die berkawan."

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...