Monday, August 13, 2012

Hidup ibarat mancis yang menyala..

 Anda semua ada baca berita? pasal satu family eksiden di alor gajah last week? Dan yang terlibat tu adalah salah seorang pelajar yang belajar di jepun. Haih, sedih aku nak cerita. Anak baru balik dari jepun,balik nak beraya.. mak ayah mana tak happy kan? Tapi malam tak berbau.. dalam perjalanan pulang dari KLIA ke johor (tak silap aku).. tiba-tiba seekor lembu melintas. Kereta familynya tu ranap..aku tak pasti, terbabas atau merempuh terus lembu tu. Ibu dan adik nya kembali ke rahmatullah. Ayahnya masuk ICU tp alhamdulillah, dah dipindahkan keluar. Besar dugaan. bersabar lah.. dugaan semua ni.

 Memang kita hidup tak lama pun, kita je masih duk leka dengan macam-macam hal duniawi ni. Macam apa yang aku tengah buat skrg ni. :)

4 comments:

  1. alfatihah untuk mereka..sedihkan...macam jiran saya dulu...anak baru balik dari oversea..kemalangan dan meninggal dunia..bulan puas juga...

    ReplyDelete
  2. ajal maut yang tidak mampu dielak lagi...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...