Monday, April 29, 2013

kucha lana



Harap si ibu dan si bapa terus bersabar ye.
Sudah le tu buat adegan sedih-sedih.
Ya aku tahu kamu berdua rindu.
Rindu yang hanya anak dan ibu n bapa ini saja yang faham.
Homosapiens lain takkan faham.
Kalau putus kepala kena pancung pun aku tetap akan bawa balik kertas keramat tu.
As soon as possible.



kamu, terima kasih untuk segala.
harap kamu juga bersabar.

6 comments:

  1. lama tak dengar perkataan kucha lana ini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha... orang-orang kelate n ganu je pakai ni

      Delete
  2. Sabar2..jejak je kaki kat malaysia nnt ko boleh claim subway yg aku janjikan tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha, no hal. nak tapau untuk 3hari skali..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...