Tuesday, December 31, 2013

resolusi tahun baru

1. Nak jadi orang baik-baik.
2. Kurangkan mencarut.
3. Kurangkan marah-marah.
4. Nak belajar rajin-rajin.
5. Taat kepada ibubapa
6. Bangun sebelum subuh
7. Nak qiam paling kurang seminggu sekali
*
*
*
12454. Tak nak jadi macam bobo, syasya , dan kak ton.
*
*
*
120009203898. Nak jadi anak yang soleh.



 Selalunya macam tu lah. Tapi last-last.. haha. Tuhan saja yang tahu. InsyaAllah, aku nak try skydiving . Ehem, minta derma sikit. Nak beli go pro. haha

p/s : Azam tak sama dengan angan-angan. Azam perlu ditunaikan, paling kurang pun cuba untuk menunaikan. Kalau cuba pun tak, jadi lah angan-angan.

9 comments:

  1. Replies
    1. haha.. aku kurengg skit bab2 gadget cam gitu.

      Delete
  2. nak buat bungle jummping jer.. gudluck dengan azam =) =)

    ReplyDelete
  3. Byk juga azam yg menjadi angan2 hehehehe... salah satunya, azam nak kurus kikikiki.... diet tak pernah nak terjadi. Maka azam nak diet jadi angan2 hahaha.

    Insyallah.. tahun ni nak buat azam baru yg akan cuba di tunaikan..


    Nong andy

    ReplyDelete
    Replies
    1. biasa la tu nong.. haha. azam terlebih dari usaha..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...