Tuesday, January 15, 2013

sharifaktab

   Listen! (darab 10). Dengar aku nak cakap ini. Kau datang sini, kau tetamu...kau dengar sini.  Giller style makcik sharipah ni bak hang. Daripada mula-mula time Bawani berhujah tu bebudak duk bersorak,bertepuk ... bebudak tuh boleh berubah arah bersorak,bertepuk untuk dia pulak. Serius, hebat aku cakap. Dia ni ade X factor. Bebudak-bebudak pandai tuh... belajar tinggi-tinggi, pun boleh goyang.

  Mohon ampun kalau ada yang terasa. Kita nih tak patut jadi lalang. Soal hujah student dengan panel itu satu cerita. Soal, anda..si pendengar secara live. Mana nilai islamik yang ada pada hang pa semua? Bagi yang non-muslim, mana moraliti hang pa?

  Eh, dalam Al-quran memang suruh kita ikut sapa yang kuat aje eh? Nih aku nak cakap kat hang... nanti time dajjal keluar nanti, agak-agak... kau sembah yang mana? THINK.

4 comments:

  1. Saya pelajar UUM dalam bidang sarjana.Sebagai org yg pernah study dekat sana dan pernah melalui zaman undergraduate..Saya berpandangan pelajar yg ada dlm dewan untuk attend event tu sebab nk dapatkan markah utk integrasi ko-k dan Sira utk kolej kediaman bg membuktikan mereka pelajar yg aktif.Lolx

    ReplyDelete
  2. Bila dajal hulurkan tangan kiri dan kanannya..mana pilihan kita?hehei

    ReplyDelete
    Replies
    1. pilihan kita time tu...bergantung iman kita time tu la. hehe

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...