Monday, May 27, 2013

meh sini meh, abam nak cakap sikit.

  Salam readers. Aku rasa ini video yang sangat bagus untuk aku dan kau untuk tonton. Tak salah kan? Sejam aje. Majlis ilmu ni.. meh,meh tengok sini. Satu percakapan yang sangat nice. Untuk masa sekarang, dan untuk masa akan datang.

  Let me tell you something. Untuk bangun solat subuh berjemaah tu pun, kalau kau tak terpilih untuk bangun (kalau Dia tak pilih), kau takkan berada dalam jemaah subuh tu. Sama juga untuk berbuat kebaikan. Sama juga dengan mencari kebaikan. Untuk kau hadir ke majlis-majlis ilmu pun.. kalau kau tak terpilih ( terpilih ni dalam erti kata lain, hidayah la), majlis sebelah rumah pun kau takkan berupaya nak jejak kaki. Aku tak rasa apa yang aku cakap ni terlalu susah difahami.. dan aku dah check aku tak ada buat typo apa-apa. So, itu aje la aku nak cakap.. selebihnya, boleh click video ni sendiri. May Allah bless you all.


2 comments:

  1. ala tak boleh tengok aaa vid ni..opis aku blok sebarang kegiatan berkaitan vid vid neh..hmmm

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...