Thursday, January 23, 2014

KYREN THOMAS - Selamat Pagi Sayang



 Kalau la aku boleh main gitar macam ni gayanya. Dah lama boleh buat duit sampingan dengan busking tepi jalan. Catchy habes.. 

Selamat pagi, ouh sayang ku.
kembalikan lah cintaku, mulai lah hari baru.

cewah.

4 comments:

  1. suara dia macho, lemak merdu juga, showmanship stylo, dan aku rasa macam pernah tengok backup singer yang sebelah kanan tu..dua tiga hari ni aku suka dengar lagu Hazama..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah2.. aku pun suka lagu hazama. ade kick

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...