Tuesday, February 28, 2012

sejak bila aku jadi dokter LOVE nih?

 Salam readers,dan selamat malam... serius.. serius aku agak tensen dengan manusia sekeliling. Rasa nak tampar sorang-sorang.

"sejak bila aku jadi dokter love korang? "

 Hurm.... Orang hanya akan bercerita tentang cinta,hati,orang yg dia suka pada orang yg dia percaya.. kan? Tak sebegitu mudah kot nak bercerita tentang personal matters pada orang yang tak dipercayai ..apatah lagi kalau orang yang tak rapat.

 Tapi aku,lain pulak keadaannya.. Okke,satu pengakuan berani mati aku buat nih,aku sekarang belajar di jepang,dan cintaku masih tertinggal di Kuala Luampur. Sedih tak? sedih kan? Bukanlah aku terlalu sedih dengan LDR (long distance relationship) aku sekarang nih,cuma mak aih... lek-lek sudah,nak gaduh kemana sangat kan? aku nih terpisah badai,elok je..tak mati pun.Siap kena taufan bagai lagi... okke je. Walaupun pada mulanya,perghh.. walaupun pada mulanya, aku sbg lelaki pun,air mata kadang-kadang jatuh jugaklah disebabkan cinta kan? Cewah~ Tapi lama kelamaan,aku faham dengan kata-kata orang tua tu.. 

"kalau jodoh,tak kemana"

 Bukan apa... semenjak akhir-akhir nih..ramai kengkawan mintak nasihat kat aku pasal cinta...aweklah.. Mak aih..muka aku nih muka playboy ke? muka kasanova? yang aku tahu aku hitam dan "sihat" sikit. Kalau lah setakat kawan-kawan Malaysia yg bercerita...okke,fine. Tapi keadaannya sekarang... Kawan Uganda aku pun.. Kawan korea aku pun... Kawan Jepun aku pun...

 Tetiba aku macam, erkkk... apasal citer kat aku... :'(.. muka aku nih muka orang yg sangat berpengalaman dalam bab nih ke? ouh tuhan~ Aku lagi berpengalaman dalam tidur smpai tengah hari.

 " tak nak jadi dokter love lahh"


love aku pun tak setel lagi.. sobs

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...